søndag 1. mai 2016

INNSAMLINGEN ER NÅ I GANG!



TRYKK HER: STØTT INNSAMLINGEN MIN!

Nå kan du være med å gjøre verden til en bedre plass!



Da håper jeg dere vil åpne lommeboken og sjekk hefte for fra og med i dag, 1.mai 2016, kan dere være med å støtte prosjektet mitt. Jeg hedrer min avdøde bestekompis Daniel Sjursen, som døde av en hjernehinnebetennelse i 2012, kun 18 år gammel. Dette gjør jeg ved å samle inn penger til hjelpeorganisasjonen Leger uten grenser, mens jeg går Norge på langs. 

"Leger Uten Grenser er en nøytral og uavhengig medisinsk hjelpeorganisasjon som redder liv og lindrer nød. Vi hjelper dem som trenger det mest – uansett hvem, uansett hvor, uansett hvorfor. Leger Uten Grenser gir nødhjelp til mennesker i krig, kriser og katastrofer, og til andre som mangler tilgang til grunnleggende helsetjenester. Vi varsler om overgrep og glemte kriser – fordi færre dør når flere vet. "

Jeg valgte Leger uten grenser, ettersom jeg selv har kjent på den følelsen av å miste noen som står meg veldig nær av sykdom. I tillegg er det en organisasjon som jobber mye rettet mot hjernehinnebetennelse, og hjelper folk i nød, å bidrar til familier rundt om i verden ikke skal miste dem som står dem nærmest. Pengene vil først og fremst gå til det generelle arbeidet Leger uten grenser driver der behovet er størst akkurat nå. 

Bli med å hedre Daniel. Nå kan du sammen med meg være med å bidra til å gjøre en forskjell i verden, at verden blir litt bedre enn hva den er i dag, inn å støtt å bidra med noen kroner, før aksjonen slutter den 1.november 2016. Sammen kan vi gjøre en forskjell!


Tusen takk for all støtte og bidrag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar